fredag 2 januari 2015

Nytt år nya möjligheter

Hallå i etern!

Eftersom jag haft så mycket problem under 2014 med saker i privatlivet mm så gick det inte så vidare bra med utmaningen jag körde. Så jag tänkte istället ge mig på en ny utmaning som jag känner är mer passande för mig. Till största delen så är tanken att bara dela bilderna på Facebook. Men tänkte försöka lägga upp dom här med.

Nya utmaningen jag kör nu är Vi plåtar låtar 2015. En lista med låtar som man ska ta en bild som är passande till det hela. Och det är bara veckovis. Det borde förhoppningsvis funka bättre för mig tills man kommer in i "flödet" igen med att fota då det försvann nästan totalt innan sommaren pga privatlivet.

Tänker även lägga ut bilder jag tagit från förra året som jag inte hunnit lägga upp. Så kommer nog bli en hel del bilder ändå :)


God fortsättning på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar